M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Multikino wprowadza nową aplikację

Katarzyna Woźniak | 31 października 2019, 06:00

Sieć we współpracy z Mastercardem wprowadza w pełni omnichannelową aplikację mobilną.

Biuro prasowe Multikino SA poinformowało, że podmiot we współpracy z Mastercardem wprowadza pierwszą w pełni omnichannelową na polskim rynku kinowym aplikację mobilną. Od dziś za pomocą telefonu można zakupić bilety na seans filmowy oraz przekąski z barowej oferty kina. Aplikacja w systemie Android oraz iOS jest dostępna w Google Play oraz App Store.
Nowa aplikacja Multikino Vue ma sprawiać, że wizyta w kinie będzie prostsza i przyjemniejsza. Interfejs ma pozwalać szybko zorientować się w repertuarze wszystkich kin. Użytkownik aplikacji, kupując bilet, może również zamówić jeden z czterech najpopularniejszych zestawów barowych. Wszystkie kupowane w aplikacji zestawy są o 25% tańsze niż te kupowane w kinie. Dodatkowo Mastercard przygotował bonus dla swoich klientów. Gdy płacimy kartami Mastercarda, wszystkie zestawy objęte są 50-proc. zniżką. Po zakupie jedzenie można odebrać w specjalnie przygotowanych do tego celu punktach w barach kinowych. Aplikacja Multikino Vue jest w pełni zintegrowana z kontem użytkownika na stronie multikino.pl, co ma pozwalać trzymać wszystkie bilety, kody zniżkowe, vouchery na jedzenie oraz karty lojalnościowe (w tym karta Rodzina do kina, M!karta, Filmweb+ oraz Payback) w jednym miejscu dostępnym zarówno przez stronę kina, jak i aplikację.
- To pierwsze w Polsce i jedno z pierwszych w Europie rozwiązań kinowych w pełni omnichannelowych – zaznacza Wojciech Szymczyk, lider rozwiązań cyfrowych dla grupy VUE, do której należy m.in. Multikino. Polska jest pierwszym rynkiem z grupy Vue, gdzie nowy produkt jest wdrażany. Firma ma w planach szybką lokalizację aplikacji na rynku niemieckim oraz brytyjskim. Projekt został stworzony przez zespół Multikino SA i agencję Infinity Group.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,