M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LoveBrands Relations wesprze marki MGA Entertainment Poland

Joanna Niewiadomska | 31 października 2019, 06:00

W związku z planami wprowadzenia na rynek nowych linii produktów producent powierzył agencji działania z zakresu influencer marketingu dla marek L.O.L., Poopsie i Pop Pop Hair.

MGA Entertainment Poland, producent i dystrybutor zabawek L.O.L., podjął decyzję o rozpoczęciu działań z obszaru influencer marketingu. Do współpracy w tym zakresie wybrał agencję strategicznej komunikacji zintegrowanej - LoveBrands Relations. W związku z planami wprowadzenia na rynek nowych linii produktów producent powierzył LoveBrands Relations opracowanie strategii działań w obszarze influencer marketingu oraz jej kompleksową realizację dla marek: L.O.L., Poopsie i Pop Pop Hair. Zespołem pokieruje Katarzyna Miklaszewska, head of brand PR & influencer marketing.

Pierwsza kampania zaplanowana została na koniec października. Kolejne działania realizowane będą w okresie listopad-grudzień 2019 i pierwszym kwartale 2020 r.

Czytaj więcej na temat: ,