M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

UPC będzie sprzedawał smartfony Samsunga

Maciej Burlikowski | 31 października 2019, 06:00

Największa kablówka poprawia ofertę komórkową.

UPC Polska, operator największej sieci kablowej w kraju, postanowił uatrakcyjnić wprowadzoną we wrześniu ofertę komórkową. Przede wszystkim wprowadza do sprzedaży sześć smartfonów marki Samsung z rodziny Galaxy A oraz Galaxy S. Oprócz tego zdecydował się uprościć ofertę: znika najtańszy abonament "Junior" za 10 zł (to było 100 minut rozmów, 100 SMS/MMS oraz 1 GB internetu), a pozostałe trzy: "Smart", "Comfort" i "VIP" przy utrzymaniu dotychczasowych cen (odpowiednio: 29,99 zł, 39,99 zł i 59,99 zł) będą miały dwa razy większe pakiety na transmisję danych (odpowiednio: 10 GB, 20 GB oraz 40 GB).

- Rozszerzenie naszego portfolio o smartfony firmy Samsung oraz dalszy rozwój naszej oferty mobilnej to kolejny etap w zwiększaniu wartości dla klientów i podnoszeniu ich satysfakcji, a jednocześnie odpowiedź na dynamiczną sytuację na rynku telekomunikacyjnym - twierdzi Bogdan Bucurei, chief marketing officer w UPC Polska.

UPC od początku traktuje ofertę komórkową jako uzupełnienie swojego podstawowego biznesu, czyli internetu i telewizji kablowej, operator obsługuje 1,47 mln klientów (1,23 mln odbiorców telewizji i 1,2 mln użytkowników stacjonarnego internetu).

Czytaj więcej na temat: ,