M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Walk Digital rozpoczyna współpracę z Chicco

Katarzyna Kacprzak | 31 października 2019, 06:00

Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży kategorii zabawek.

Agencja Walk Digital rozpoczęła współpracę z Artsana Poland i odpowiada za obsługę profilu Facebook marki Chicco. Wygrany przetarg oznacza dla agencji kolejną markę dziecięcą w portfolio, zaraz obok Fundacji Nutricia i Beskidzkie Misiaki - Aksam.

Po wygranym przetargu agencja Walk Digital jest odpowiedzialna m.in. za obsługę profilu Chicco w Facebooku. Ponadto stworzyła strategię i koncept kreatywny tegorocznej kampanii świątecznej marki. Do zadań agencji należeć będzie koordynacja działań w mediach społecznościowych oraz digitalu, a także aktywacje PR w zakresie współpracy z influencerami i obsługa mediowa. Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży kategorii zabawek.


Czytaj więcej na temat: , , , , ,