Kraj

TBWA/Warszawa powiększa dział kreacji - wkrótce kolejne osoby

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa powiększa dział kreacji o dwie nowe osoby. Arkadiusz Pawlik zaczął pracę na stanowisku senior art directora. Wcześniej...

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa powiększa dział kreacji o dwie nowe osoby. Arkadiusz Pawlik zaczął pracę na stanowisku senior art directora. Wcześniej pracował w Gruppie 66 Ogilvy na takim samym stanowisku, a poprzednio w agencjach McCann-Erickson Polska i w Grey Worldwide Warszawa. Pracował m.in. dla firm: Coca-Cola, Masterfoods Polska, Ford, Polkomtel SA, Grupa Żywiec, Unilever oraz L’Oreal. Jest zdobywcą wielu prestiżowych nagród, m.in. Cannes Lions, Boomeranga i Złotego Orła. Do zespołu kreacji dołączyła również dotychczasowa praktykantka Barbara Frączyk, która objęła stanowisko junior art directora. Według Bartłomieja Bartoszka, dyr. kreacji TBWA/Warszawa, podlegający mu dział niebawem powiększy się o nowe seniorskie stanowiska, ale na razie nie zgodził się na podanie nazwisk. Obecnie dział kreacji agencji liczy 15 osób. (AMS)