Kraj

Acxiom oferuje bazy konsumentów mieszkających w pobliżu hipermarketów

Acxiom Polska oferuje bazy danych klientów mieszkających w obszarach oddziaływania hipermarketów. Rozwiązanie ma wspierać działania promocyjne prowadzone przez konkretne sklepy...

Acxiom Polska oferuje bazy danych klientów mieszkających w obszarach oddziaływania hipermarketów. Rozwiązanie ma wspierać działania promocyjne prowadzone przez konkretne sklepy oraz umożliwiać efektywniejsze dotarcie do aktualnych i potencjalnych klientów. Opracowane przez Acxiom bazy dotyczą takich operatorów jak: Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Geant, Real i Tesco. Firma dokonała selekcji gospodarstw domowych znajdujących się w obszarach oddziaływania sieci, czyli w odległościach nieprzekraczających 30 km od miejscowości, w której znajduje się przynajmniej jedna placówka danego operatora, oraz spełniających określone kryteria socjo-demograficzne i wzorce zachowań zakupowych. Pod uwagę wzięto między innymi wielkość wydatków na zakupy spożywcze, dokonywanie zakupów w sieciach konkurencyjnych, strukturę gospodarstwa domowego i posiadanie dzieci w wieku szkolnym. Wyselekcjonowane dla poszczególnych operatorów sieci listy klientów liczą od 400 do 600 tys. rekordów, umożliwiają kontakt pocztowy oraz telefoniczny i zobrazowane są mapami zasięgu. (TW)