M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

WP wprowadza nową ofertę w kampaniach wideo

Maciej Florek | 5 listopada 2019, 06:00

W ofercie "3 x 100" reklamy wideo są w 100% widzialne i niepominięte, czyli obejrzane do końca.

Wirtualna Polska w ramach nowego rozliczenia #PłaćZaObejrzane wprowadza ofertę 3 x 100. Klient zapłaci tylko za spoty wideo, które zostaną zliczone według następujących kryteriów: 100% playera z reklamą wideo widziane przez minimum 2 sekundy, niepominięte, czyli obejrzane do końca. Standard jest dostępny w odsłonowych kampaniach wideo direct multiscreen. To nowy, jakościowy model rozliczeniowy, którego stawki zależą przede wszystkim od długości spotu.

– Dotychczasowy standard widzialności dla spotów, tj. 50% powierzchni przez 2 sekundy, to za mało. Dlatego idziemy krok dalej i oferujemy nowy sposób rozliczeń – 3 x 100%. Zwracamy uwagę nie tylko na widzialność (liczoną jako 100% powierzchni playera przez min. 2 sekundy), lecz dodatkowo rozliczamy się wyłącznie za pełne odtworzenia reklamy. Nowy model oferujemy jako standard dla wszystkich kampanii prerollowych zlecanych directowo – mówi Joanna Skwarna, VP paid products WP Media SA.

Jednocześnie jest to kolejna innowacja po wprowadzeniu wskaźnika viewability i nawiązaniu współpracy z Meetrics, która uwiarygadnia kampanie prowadzone na powierzchniach Wirtualnej Polski.

Czytaj więcej na temat: , , ,