M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bosch proponuje zestawy ułatwiające życie jesienią i zimą

Katarzyna Woźniak | 5 listopada 2019, 06:00

Marka z portfolio BSH rusza z szeroką komunikacją.

Marka Bosch, z portfolio BSH, proponuje zestawy sprzętów na sezon jesień/zima. W listopadzie ruszają promocje dla urządzeń do zabudowy oraz odkurzaczy bezprzewodowych – marka zachęca do dobierania sprzętów i korzystania z premii.
Akcja kuchenna obejmuje wszystkie modele piekarników, płyt grzewczych, okapów i zmywarek do zabudowy. Wymogiem jest zakup trzech urządzeń (w tym piekarnika) w jednym sklepie lub sieci handlowej. Premia zależna jest od wartości zakupu sprzętów. Promocja obejmuje również odkurzacze bezprzewodowe linii Unlimited. W ramach akcji promocyjnej od 4 listopada do końca br. za zakup urządzenia tej linii możemy otrzymać premię: wymienny akumulator Power for All lub żelazko marki Bosch.
Promocja wspierana jest kampanią VoD, kampanią online obejmującą obecność na portalach horyzontalnych (Onet, WP, Gazeta), wnętrzarskich (Homebook) i lifestyle’owych (Polki.pl, Elle.pl), aktywności w porównywarkach cenowych oraz wyszukiwarkach, a także działania w mediach społecznościowych. W punktach sprzedaży stacjonarnej pojawią się materiały POS (plakat, ulotka, naklejki na odkurzacze), a na stronach sklepów internetowych będzie można zobaczyć różne formaty banerów i specjalne oznaczenia z informacją o akcji.
Specjalne wsparcie otrzymają również odkurzacze bezprzewodowe linii Athelt lub Flexxo – przy ich zakupie można otrzymać blender ErgoMixx (modele różnią się w zależności od zakupionego odkurzacza).
Promocja będzie wspierana w wielu kanałach. Wsparcie obejmuje kampanię TV (od listopada do grudnia), kampanię VoD, kampanię online, aktywności w mediach społecznościowych, działania w porównywarkach, reklamy w wyszukiwarce Google, banery i oznaczenia na stronach sklepów, materiały POS (plakat, ulotka, naklejka na produkt) w punktach sprzedaży.
Za kreację KV akcji "Perfekcyjna kuchnia z premią" odpowiada TStudio. Za działania online odpowiadają Insignia i OMD (display, wideo, VoD). Za wsparcie promocji linii odkurzaczy Athlet/Flexxo również odpowiada TStudio (KV), za adaptację spotów telewizyjnych – Unlimited, a za zakup TV i VoD – OMD. Działania online realizują ACR i iProspect.
Za KV akcji "Poznaj siłę marki Bosch" odpowiada HyperCrew. Agencja zajęła się też adaptacją spotów do VoD oraz produkcją tagonu promocyjnego. Za zakup VoD odpowiada OMD. Działania online – ACR, iProspect. Nad obsługą wszystkich promocji czuwa agencja A1.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,