Kraj

Nestle nawiązuje w komunikacji do "Gwiezdnych wojen"

Startuje loteria konsumencka płatków opatrzonych wizerunkami bohaterów gwiezdnej sagi.

Nestle nawiązuje w komunikacji do "Gwiezdnych wojen"
Wystartowała loteria konsumencka płatków śniadaniowych (Cereal Partners Poland) z portfolio Nestle. Przyjmowanie zgłoszeń do promocji pod hasłem “Star Wars” potrwa do 13 grudnia. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić promocyjne opakowanie płatków śniadaniowych marki (Chocapic, Cini Minis, Cookie Crisp i Lion), które zawiera informację o loterii oraz kod alfanumeryczny na zewnętrznej stronie opakowania.
W loterii co tydzień losowane będą opaski Star Wars Garmin (łącznie 300 opasek; 50 tygodniowo). Należy zachować wszystkie opakowania ze zgłoszonymi kodami oraz paragony. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.
Za obsługę loterii odpowiada agencja Unique One. Loterię wspiera kampania telewizyjna, działania w internecie oraz materiały POS w punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.