Kraj

Agencja Nicety realizuje projekty dla Pampers (P&G) na 11 rynkach

Wrocławska agencja reklamowa Nicety stworzyła dla marki Pampers (P&G) kreację materiałów POS oraz direct to consumer, która obejmuje osiem krajów...

Wrocławska agencja reklamowa Nicety stworzyła dla marki Pampers (P&G) kreację materiałów POS oraz direct to consumer, która obejmuje osiem krajów europejskich, w tym Polskę, Rosję, Kazachstan oraz prawdopodobnie RPA. Produkcja jest wynikiem przetargu wygranego przez Nicety w lutym 2005 r. Liczba i nazwy pozostałych agencji nie są znane. Praca nad koncepcjami in-store i zestawem broszur mailingowych trwała do czerwca 2005 r. Materiały POS pojawiły się w sklepach krajów objętych promocją jeszcze w sierpniu, inne materiały wysyłane są aktualnie. Nicety przygotowała także materiały ATL i BTL związane z inicjatywą Pampers “Akademia Zdrowego Rozwoju”, oparte na tej samej linii komunikacyjnej. Do zadań agencji należało stworzenie ogłoszenia w prasie (“Mamo, to ja” i “Twoje Dziecko”) oraz broszury dystrybuowanej podczas spotkań z konsumentami. Nicety współpracuje z marką Pampers od marca 2004 r., za każdym jednak razem zlecenie jest poprzedzone przetargiem. (AMS)