Zagranica

Rebelia bohaterów gier PS4 w prawdziwym świecie

Za kreację spektakularnej kampanii odpowiada Adam & Eve/DDB.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_--zg6Ycnvs%22%7D
Wystartowała kampania konsoli do gier PS4 (Sony Interactive Entertainment) pod hasłem “It’s Time to Play”. Za kreację odpowiada agencja Adam & Eve/DDB.
Kampania obala tradycyjną formułę prezentacji gier w kampaniach, czyli umieszczania grającego w świecie bohaterów. W tym przypadku to bohaterowie gier wkraczają do rzeczywistości.

W filmie pojawiają się postaci z gier “Palico Monster Hunter World”, “Crash Bandicoot”, “Fortnite Battle Bus”, “Fifa 20 Stars”, “Final Fantasy VII’s Cloud” i “God of War’s Kratos”. Wiele z nich to tytuły wyłącznie na PS4, co odróżnia markę od rywali – Nintendo i Xbox.

(The Drum)