Kraj

TVN przez dwa miesiące będzie promował jesienne nowości

Telewizja TVN rozpoczęła dwumiesięczną ogólnopolską kampanię wspierającą nowości w jesiennej ramówce - seriale: "Magda M.", "Anioł Stróż", "Niania" i program...

Telewizja TVN rozpoczęła dwumiesięczną ogólnopolską kampanię wspierającą nowości w jesiennej ramówce – seriale: “Magda M.”, “Anioł Stróż”, “Niania” i program rozrywkowy “Szymon Majewski Show”. – Kampania ma na celu budowanie świadomości marek nowych produktów w ramówce stacji i wspierania wizerunku TVN – powiedział Marek Szafarz, dyrektor marketingu TVN. Koncepcję kreatywną kampanii opracował dział marketingu TVN wraz z działem autopromocji stacji, a wsparcia produkcyjnego udzieliła agencja reklamowa Tuba Uds.N. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediaedge:cia. Kampania przebiega na nośnikach reklamy zewnętrznej (1500 tablic 4×3 na miesiąc oraz citylighty) i w prasie (TV-guidy). Główną grupą docelową są osoby w wieku 16-49 lat mieszkające w dużych miastach. W prasie telewizyjnej TVN będzie również wspierał emisje najważniejszych przebojów filmowych tej jesieni, m.in.: “Harry’ego Pottera 2”, “Władcy pierścieni 2” i “Gladiatora”. (PR)