M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Peter Schmeichel reklamuje STS

Maciej Burlikowski | 7 listopada 2019, 06:00

Kampania przy okazji odświeżenia identyfikacji wizualnej firmy.

Firma bukmacherska STS zmienia logotyp. Ma to być uproszczenie, a jednocześnie unowocześnienie identyfikacji wizualnej. Przy tej okazji bukmacher startuje z nową kampanią reklamową, w której występuje niezwykle popularny niegdyś duński bramkarz Peter Schmeichel. Będzie ona prowadzona w telewizji, na platformach rozrywkowych oraz w digitalu.

Nad odświeżeniem identyfikacji wizualnej STS pracowała agencja Dragon Rouge. Dla firmy pracuje także agencja reklamowa Przestrzeń, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Blueway Com.

Aby przyciągnąć graczy, STS przygotował także loterię promocyjną, która potrwa od 6 listopada do 22 grudnia br. Na nagrody bukmacher przeznaczył 730,5 tys. zł.

STS działa od 1997 r., sama siebie określa mianem największej firmy bukmacherskiej w kraju, prowadzi sprzedaż zakładów sportowych w ponad 440 punktach w kraju, wylicza, że ma 47 proc. w rodzimym rynku zakładów bukmacherskich, zatrudnia 1,5 tys. osób.

Czytaj więcej na temat: , , , ,