Vichy Laboratoires należące do L’Oreal Polska wprowadziło na rynek nowy produkt Oligo 25 pod oczy. Kosmetyk jest przeznaczony do pielęgnacji skóry oczu i przeciwdziała opuchnięciom oraz cieniom pod oczami. Produkt jest dostępny w formie sztyftu. Jest to już czwarty produkt z linii Oligo 25. Dotychczas w sprzedaży były dostępne pianka oczyszczająca do skóry oraz dwa kremy do pielęgnacji skóry twarzy. Debiutowi nowego produktu towarzyszy kampania reklamowa. Kreację prasowej i outdoorowej reklamy przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia. Obecnie na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa teaserowa kampania reklamowa. Duży nacisk w działaniach promocyjnych położono na media kierowane do młodych odbiorców. Dlatego też na potrzeby kampanii powstał program radiowy “Świeże oko” emitowany w Radiostacji. Kosmetyk jest również reklamowany w internecie. Działania reklamowe potrwają kilka tygodni. Wartość budżetu nie została podana. Kosmetyki Vichy sprzedawane są tylko w aptekach. Sugerowana cena Oligo 25 pod oczy wynosi około 66 zł. (JD)