Kraj

Vichy Laboratoires rozbudowuje linię kosmetyków Oligo 25

Vichy Laboratoires należące do L'Oreal Polska wprowadziło na rynek nowy produkt Oligo 25 pod oczy. Kosmetyk jest przeznaczony do pielęgnacji...

Vichy Laboratoires należące do L’Oreal Polska wprowadziło na rynek nowy produkt Oligo 25 pod oczy. Kosmetyk jest przeznaczony do pielęgnacji skóry oczu i przeciwdziała opuchnięciom oraz cieniom pod oczami. Produkt jest dostępny w formie sztyftu. Jest to już czwarty produkt z linii Oligo 25. Dotychczas w sprzedaży były dostępne pianka oczyszczająca do skóry oraz dwa kremy do pielęgnacji skóry twarzy. Debiutowi nowego produktu towarzyszy kampania reklamowa. Kreację prasowej i outdoorowej reklamy przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia. Obecnie na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa teaserowa kampania reklamowa. Duży nacisk w działaniach promocyjnych położono na media kierowane do młodych odbiorców. Dlatego też na potrzeby kampanii powstał program radiowy “Świeże oko” emitowany w Radiostacji. Kosmetyk jest również reklamowany w internecie. Działania reklamowe potrwają kilka tygodni. Wartość budżetu nie została podana. Kosmetyki Vichy sprzedawane są tylko w aptekach. Sugerowana cena Oligo 25 pod oczy wynosi około 66 zł. (JD)