Kraj

Anna Nowak twarzą kampanii Mustache.pl

Platforma jest promowana za pomocą hasła "Polecam, bo noszę".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnMfxsOnJdeI%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Anna Nowak, blogerka Cooka.pl, została twarzą kampanii Mustache.pl (należącej do 4Fun Media).
Platforma jest promowana za pomocą hasła “Polecam, bo noszę”.
Jest to początek działań w ramach nowej strategii komunikacji marki z udziałem influencerów. Każdego miesiąca Mustache odsłaniać będzie sylwetkę kolejnego influencera, który dołącza do projektu. Aktywność ambasadora nie będzie się ograniczać tylko do obecności na key visualu akcji. W ramach kampanii pod hasłem “Polecam, bo noszę” znane influencerki modowe prezentują swoje selekcje odzieży i akcesoriów, które znaleźć można na platformie Mustache.pl.
Kampania obejmuje działania w digitalu, social mediach, na stronie Mustache.pl oraz na DOOH.
Autorem koncepcji jest zespół Mustache.pl, autorem zdjęć Michał Zajączkowski. Sesję produkowała Paulina Motyka.
Mustache.pl (należąca do grupy kapitałowej 4Fun Media) jest platformą e-commerce skupiającą wyselekcjonowane polskie marki modowe, niezależnych projektantów mody i twórców designu. Platforma stanowi rozwinięcie targów Mustache Yard Sale organizowanych w Polsce od 2008 r. Mustache daje klientom dostęp do oferty ponad 700 projektantów w jednym miejscu.