Kraj

Samolot PLL LOT z jedną z marek Coliana

Firmy współpracują od czterech lat.

Samolot PLL LOT z jedną z marek Coliana
Jeden z samolotów floty PLL LOT obrandowany został marką z portfolio frmy Colian. Chodzi o markę Śliwka Nałęczowska. “Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w “nowych barwach” podczas rejsu do Genewy.

Obecność specjalnie zaprojektowanej reklamy marki Śliwka Nałęczowska na samolocie PLL LOT jest efektem tegorocznej umowy między spółką Colian i narodowym przewoźnikiem oraz nowym etapem wzajemnej współpracy.
Począwszy od 2015 r., praliny Śliwka Nałęczowska są serwowane pasażerom w ramach specjalnego poczęstunku w klasie biznes, podczas rejsów długodystansowych. Ponadto są oferowane w salonikach biznesowych LOT-u na warszawskim Lotnisku Chopina oraz w sklepach “duty free” na lotniskach w całym kraju.
Wzór graficzny, wymalowany na kadłubie samolotu, to zwycięski projekt laureatki pierwszej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska z 2018 r.
To ważne dla marki wydarzenie będzie szeroko komunikowane w kanałach społecznościowych Śliwki Nałęczowskiej. Zaplanowano trzytygodniową akcję informacyjną w Facebooku i Instagramie.