M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Margaryna Kasia wspiera Wioski Dziecięce

Katarzyna Woźniak | 7 listopada 2019, 06:00

Przed świętami wystartowała akcja pod hasłem "Upiecz dzieciom radość!".

W tym tygodniu ruszyła ogólnopolska akcja świąteczna marki Kasia "Upiecz Dzieciom radość!”. W nadchodzące święta wraz ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce marka margaryny Kasia z portfolio Unilevera zachęcać będzie Polaków do niesienia pomocy potrzebującym dzieciom. By pomóc, należy zakupić produkt, upiec świąteczne pierniczki i opublikować ich zdjęcie na swoim profilu w Facebooku lub Instagramie z hashtagiem #UpieczDzieciomRadosc. Każde opublikowane zdjęcie to 1 zł dla potrzebujących dzieci. Akcja potrwa do 24 grudnia.
„Upiecz Dzieciom radość!” to kolejna edycja świątecznej akcji pomocy dzieciom organizowanej przez markę Kasia. Partnerem tegorocznej edycji zostało Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.
Akcja uzyska wsparcie medialne. Realizowane będą m.in. działania promocyjne w internecie, obejmujące emisję filmów pre-roll na YouTube, kampanię display na Facebooku oraz działania z influencerami. Działaniom online towarzyszyć będą ponadto reklamy w prasie kobiecej. Akcja komunikowana będzie także na specjalnym opakowaniu produktów marki Kasia. 
Agencja Yellowcups zajmuje się obsługą PR akcji, a mechanizmem akcji agencja AdValue. Za media odpowiada Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,