Kraj

Burger King wprowadza frytki z kurczaka

Hit z amerykańskiego menu debiutuje w Polsce.

Burger King wprowadza frytki z kurczaka
Sieć Burger King wprowadza do oferty Chicken Fries – frytki z kurczaka w specjalnych opakowaniach.
Podobnie jak na innych rynkach, w Polsce wprowadzono je w niezwykłych pudełkach – każde ma własną historię. Na opakowaniach możemy oglądać brand heroes Lalę blogerkę, Parkera miłośnika selfie i Rapera.
Opakowania zaprojektowano na podstawie znanych grupie docelowej (głównie młodzi w wieku 13-25 lat) motywów z Instagrama.
W ramach kampanii wprowadzającej zaplanowano specjalne aktywacje. Użytkownicy Instagrama będą mogli m.in. zrobić selfie przy wykorzystaniu specjalnych masek oraz wygrać kupony na Chicken Fries. W ramach kampanii przy Metrze Politechnika w Warszawie powstał też mural, z którego spogląda wielki kurczak. 
Za launch nowości w ofercie odpowiada agencja 180 heartbeats + Jung v. Matt.
W Polsce Burger King ma 64 swoje placówki.