Kraj

Wzmocnienia w agencji Cut The Mustard

Łukasz Ciuchnicki i Michał Oleksów awansują w dziale kreacji. Do agencji dołączają również Anna Kwiatkowska, która pokieruje rozwojem biznesu, oraz Małgorzata Adamczyk jako senior strategy consultant.

Wzmocnienia w agencji Cut The Mustard
Łukasz Ciuchnicki i Michał Oleksów awansowani w Cut The Mustard na stanowiska associate creative directorów. Będą wspierać Marcina Strzałkowskiego w zarządzaniu działem kreacji agencji, odpowiadać za nadzór artystyczny oraz poziom kreatywnych koncepcji. Do agencji dołączyła także Anna Kwiatkowska jako head of business development oraz Małgorzata Adamczyk, która objęła stanowisko senior strategy consultanta.

Łukasz Ciuchnicki i Michał Oleksów pracują jako team kreatywny od sześciu lat, a z Cut The Mustard związani są od 2017 r. 

Anna Kwiatkowska, która ostatnie 10 lat spędziła w dziale client service m.in. w Saatchi & Saatchi IS, 180 heartbeats + Jung v. Matt oraz VMLY&R Poland, pracowała m.in. dla takich klientów, jak: EB, Żywiec, Orange, Credit Agricole, Microsoft, Adidas, Unilever.

Małgorzata Adamczyk w swoim 11-letnim doświadczeniu pracy zarówno w agencjach sieciowych, jak i lokalnych realizowała strategie kampanii m.in dla firm: Nike, Danone, Grupa Żywiec, Maspex, Johnson & Johnson, McDonald’s, Raiffeisen Polbank, Millennium Bank.