Kraj

Powstaje Grupa Komunikacja+

Grupą zarządzać będzie dwóch managing partnerów: Tomasz Alberski i Michał Gradzik.

Osiem spółek wyspecjalizowanych w różnych obszarach marketingu, które dotychczas współpracowały ze sobą przy ponad 100 projektach, połączyły się w Grupę Komunikacja+ (GK+). W ten sposób powstała grupa składająca się z ponad 80 doradców specjalizujących się w PR, EB, digital marketingu, badaniach, kreacji, zakupie mediów i sponsoringu.

W wyniku utworzenia Grupy firma Komunikacja Plus odświeżyła swój wizerunek, zmieniając nazwę na Komunikacja+PR. Pozostałe spółki, które wspólnie tworzą grupę, to: agencja employerbrandingowa Komunikacja+EB, agencja digitalmarketingowa Proomni, agencja interaktywna Follow Vision, spółka badawcza Insight Lab, dom mediowy Dodaj Media, agencja badawcza specjalizująca się w zakresie sponsoringu sportu i kultury Sponsoring Insight, a także agencja consultingu marketingu sportowego Stardom House.

Grupą zarządzać będzie dwóch managing partnerów: Tomasz Alberski i Michał Gradzik.