Zagranica

Świąteczna kampania Lidla w Wielkiej Brytanii przygotowana przez Karmaramę

Lidl zapewnia o wysokiej jakości.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2U-F6N-giHg%22%7D
W tym roku wystartowała pierwsza kampania reklamowa dla sieci dyskontowej Lidl przygotowana we współpracy z agencją Karmarama. Kampania realizowana jest pod hasłem “A Christmas You Can Believe In”. Jej koncept kreatywny opiera się na przetwarzaniu świątecznych anegdot.
Kampania wciąż zwraca uwagę na przystępność cenową dostępnych w sieci produktów, ale jeszcze większy nacisk kładzie na jakość. 
Zamiast bajkowego przekazu o magii świąt Lidl skupia się na najbardziej praktycznym aspekcie – przyjemnościach i kosztach, jakie za nie ponosimy. W kolejnych kadrach widać małe i większe porażki, jakie psują święta w związku z niską jakością, np. przerwane życzenia świąteczne z powodu braku połączenia WiFi, używanie leżaków zamiast krzeseł do jadalni itp.
Wielokanałowa kampania będzie miała odsłony w OOH, radiu, mediach cyfrowych, serwisach społecznościowych i VoD. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają OMD i Starcom. Za obsługę mediów społecznościowych odpowiada 360i.

(The Drum)