M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Świąteczna kampania Lidla w Wielkiej Brytanii przygotowana przez Karmaramę

( red. ) | 12 listopada 2019, 06:00

Lidl zapewnia o wysokiej jakości.

W tym roku wystartowała pierwsza kampania reklamowa dla sieci dyskontowej Lidl przygotowana we współpracy z agencją Karmarama. Kampania realizowana jest pod hasłem "A Christmas You Can Believe In”. Jej koncept kreatywny opiera się na przetwarzaniu świątecznych anegdot.
Kampania wciąż zwraca uwagę na przystępność cenową dostępnych w sieci produktów, ale jeszcze większy nacisk kładzie na jakość. 
Zamiast bajkowego przekazu o magii świąt Lidl skupia się na najbardziej praktycznym aspekcie – przyjemnościach i kosztach, jakie za nie ponosimy. W kolejnych kadrach widać małe i większe porażki, jakie psują święta w związku z niską jakością, np. przerwane życzenia świąteczne z powodu braku połączenia WiFi, używanie leżaków zamiast krzeseł do jadalni itp.
Wielokanałowa kampania będzie miała odsłony w OOH, radiu, mediach cyfrowych, serwisach społecznościowych i VoD. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają OMD i Starcom. Za obsługę mediów społecznościowych odpowiada 360i.

(The Drum)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,