M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rapujące przedmioty w domu w świątecznej kampanii sieci IKEA

Katarzyna Woźniak | 12 listopada 2019, 06:00

Za kreację kampanii w Wielkiej Brytanii i Irlandii odpowiada agencja Mother.

Wystartowała świąteczna kampania szwedzkiej sieci meblarskiej IKEA. Za kreację i realizację działań odpowiada agencja Mother.
Koncept opiera się na próbie odtworzenia domowego horroru, którego uczestnikami są głównie dziecięce zabawki i bibeloty, które na wieść o zbliżającym się świątecznym spotkaniu przyjaciół w mieszkaniu zaczynają rapować piosenkę o domowym wstydzie. Wytykają pani domu nadmiar kurzu i przeładowanie przestrzeni nadmiarem przedmiotów.
Kampania IKEA w Wielkiej Brytanii narodziła się z insightu, który mówi o oporach przed przyjmowaniem gości z powodu nadmiernego zagracenia mieszkań.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,