M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Opus B z akcją dla Decathlonu

Katarzyna Woźniak | 12 listopada 2019, 06:00

Sieć stawia na motywowanie kobiet do uprawiania fitnessu.

Wystartowała specjalna akcja Decathlonu realizowana pod hasłem #domyosbuddies. Za kreację akcji odpowiada agencja Opus B.
Kampania skierowana jest do kobiet, które szukają motywacji do ćwiczeń. W akcję zaangażował się Daniel Qczaj, jeden z najpopularniejszych trenerów sportowych w Polsce.
Głównym przekazem kampanii jest informacja o potrzebie kobiecego wsparcia, lojalności, a nie wzajemnego oceniania przez pryzmat koleżanek.
W ramach akcji zorganizowany został konkurs na Instagramie. By wziąć w nim udział, należy opublikować na swoim profilu zdjęcie w sportowych ubraniach marki Domyos by Decathlon, opatrzeć go hashtagiem #domyosbuddies #sprawdzasiewsporcie i opisać historię, jak zdobyć motywację do treningu. 
Nagrodą w konkursie jest m.in. dostęp do platformy QCZAJfitness. Poparcie dla akcji można wyrazić m.in. dzięki darmowym bransoletkom dodawanym do odzieży Domyos zakupionej w sklepach Decathlonu.
Zespół Opus B odpowiada za koncepcję kreatywną akcji, stworzenie strony WWW, kontent social media oraz realizację kampanii digital. Za zakup mediów odpowiada MullenLowe.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,