Zagranica

Tommy Hilfiger wprowadza technologię do projektowania

Marka ma w planach, by do wiosennej kolekcji 2022 wszystkie ubrania były projektowane w technologii 3D.

Tommy Hilfiger, marka odzieży i akcesoriów z portfolio PVH, wprowadza nowe rozwiązania we wszystkich międzynarodowych zespołach projektantów w swojej siedzibie w Amsterdamie. Kolekcja wiosna 2022 ma być pierwszą w całości zaprojektowaną przy użyciu platformy 3D Tommy Hilfiger. Plan ten wpisuje się w cel marki, by zdigitalizować wszystkie ogniwa łańcucha wartości.
Tommy Hilfiger stworzyła inkubator technologiczny Stitch, którego zadaniem jest cyfryzacja praktyk projektowych firmy. Zespoły inżynierów opracowały ekosystem autorskich narzędzi, które mają pozwalać na całkowicie cyfrowe projektowanie, z cyfrowymi tkaninami, wzorami oraz biblioteką kolorów, narzędziami prezentacji 3D oraz technologiami renderowania. Zamiana tradycyjnego projektowania i produkcji próbek na procesy odbywające się w środowisku wirtualnym pozwala na szybszą realizację zadań i bezproblemową integrację z Digital Showrooms.

Technologia Digital Showroom zrewolucjonizowała metody sprzedaży hurtowej, a obecna zamiana na projektowanie 3D ma za zadanie dalsze rozszerzanie digitalizacji wszystkich ogniw łańcucha wartości Tommy Hilfiger. Jesienią 2020 Tommy Hilfiger wypuści limitowaną kolekcję w całości zaprojektowaną, opracowaną i sprzedawaną drogą elektroniczną. Kolekcja wykorzysta również prezentację i modelowanie produktów na wirtualnych awatarach. Inicjatywa ta jest kolejnym krokiem do wykorzystania pełnego potencjału w ograniczaniu produkcji próbek, oszczędzaniu czasu, wydatków oraz wspieraniu zrównoważonego rozwoju za pomocą projektowania 3D.

(PAP)