W Wielkiej Brytanii wystartowały równolegle dwie kampanie sieci Marks & Spencer. Zgodnie z przyjętą strategią sieć oddzielnie reklamuje segment odzieżowy, a oddzielnie segment jedzenia.
Spot “Go Jumpers” został nakręcony przez House of Pain’s i wyreżyserowany przez Jake’a Navę, który pracował m.in. dla Beyonce. W centrum spotu znajduje się 50 tańczących i skaczących osób. Sieć ma w planach sprzedanie przed świętami 5 mln swetrów i bluz, czyli tzw. jumperów. Za konceptem kreatywnym kampanii stoi agencja ODD.
Około 1/3 wydatków M&S zostanie przeznaczone na VoD i ma osiągnąć wynik 150 mln wyświetleń w mediach społecznościowych – to obszar, który dla M&S ma kluczowe znaczenie.
Marketer poczynił również dużą inwestycję w reklamę OOH, w tym również w technologię cyfrową. Ponieważ 70% wyszukiwań produktów M&S pochodzi z urządzeń mobilnych, sieć jeszcze bardziej będzie skupiać się na konsumencie przebywającym poza domem.Kluczowa w kampanii ma być też prasa. M&S chce również dotrzeć za pomocą mailingu do 6 mln klientów.
Spot “Go Jumpers” został nakręcony przez House of Pain’s i wyreżyserowany przez Jake’a Navę, który pracował m.in. dla Beyonce. W centrum spotu znajduje się 50 tańczących i skaczących osób. Sieć ma w planach sprzedanie przed świętami 5 mln swetrów i bluz, czyli tzw. jumperów. Za konceptem kreatywnym kampanii stoi agencja ODD.
Około 1/3 wydatków M&S zostanie przeznaczone na VoD i ma osiągnąć wynik 150 mln wyświetleń w mediach społecznościowych – to obszar, który dla M&S ma kluczowe znaczenie.
Marketer poczynił również dużą inwestycję w reklamę OOH, w tym również w technologię cyfrową. Ponieważ 70% wyszukiwań produktów M&S pochodzi z urządzeń mobilnych, sieć jeszcze bardziej będzie skupiać się na konsumencie przebywającym poza domem.Kluczowa w kampanii ma być też prasa. M&S chce również dotrzeć za pomocą mailingu do 6 mln klientów.
Druga uruchomiona kampania poświęcona jest jedzeniu. Bohaterowie drugiego spotu spacerują po świątecznym targu i próbują okazjonalnych, świątecznych pyszności. W spocie kulinarnym wystąpili Paddy McGuinness, Emma Willis i walijski chór ze szkoły podstawowej, który śpiewa specjalnie zaaranżowaną piosenkę zespołu Fleetwood Mac.
(Marketing Week)
(Marketing Week)