Zagranica

Takeaway.com oficjalnym partnerem piłkarskiego Euro 2020

Takeaway.com wykorzysta sponsoring do promocji marek należących do grupy, w tym polskiej Pyszne.pl.

W ramach zawartej po raz pierwszy umowy z UEFA Takeway.com zostanie oficjalnym partnerskim serwisem do zamawiania jedzenia podczas piłkarskich mistrzostw Europy w przyszłym roku. Umowa obejmuje ogólnoeuropejskie prawa do sponsorowania transmisji i promocję na stadionach, a ponadto tysiące biletów na mecze dla klientów serwisu oraz możliwość wystawienia dziecięcej eskorty zawodników.

Takeaway.com obsługuje łącznie 16,7 mln konsumentów w 11 krajach. W skład grupy wchodzą takie marki jak polskie Pyszne.pl, niemieckie Lieferando.de i holenderskie Thuisbezorgd.nl. Takeway.com prowadzi działalność w wielu krajach, których zawodnicy będą rywalizować na mistrzostwach. Serwis jest także obecny w niektórych miastach będących gospodarzami Euro 2020, między innymi w Amsterdamie, Bukareszcie i Monachium.

Szacuje się, że ponad 5 mld osób obejrzy przyszłoroczne piłkarskie rozgrywki w telewizji, a ponad 3 mln zobaczy je na stadionach czy w strefach kibica.