Po kilku kampaniach zrealizowanych z udziałem influencerów AliExpress poszerza działalność reklamową na polskim rynku. W nowej kampanii z okazji “Global Shopping Festival” udział bierze aż 41 youtuberów. Za koncepcję oraz koordynację działań odpowiadają LifeTube i TalentMedia.
– Takie kampanie to dla nas przede wszystkim jasny sygnał, że influencer marketing działa, a jego wpływ na sprzedaż jest dobrze mierzalny. Mamy nadzieję, że globalne marki, takie jak AliExpress, wytyczą drogi również dla polskich marek i uzmysłowią im, że współpraca z youtuberami opłaca się nie tylko w przypadku działań wizerunkowych, lecz również jest dobrze konwertującym narzędziem w branży e-commerce – mówi Piotr Łuczak, członek zarządu grupy LTTM.
W ramach kampanii każdy z twórców opublikuje materiał wideo na YouTube oraz posty wspierające komunikację w pozostałych kanałach social media. Kampania potrwa do 28 listopada i obejmie również promocję “Black Friday”, kody rabatowe będą ważne do końca grudnia.
Za koncepcję, dobór influencerów i koordynację działań odpowiadają LifeTube i TalentMedia (Grupa LTTM).