M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wedel stawia na praliny

Katarzyna Woźniak | 18 listopada 2019, 06:00

Na rynek trafiły pralinki w specjalnych opakowaniach.

W portfolio E.Wedel (Lotte Wedel) pojawiły się nowe czekoladki w dwóch smakach: peanut butter oraz toffee i orzeszków ziemnych. Nowości stawiają na słodko-słone połączenia. 
W pudełku znajduje się 13 pojedynczo zapakowanych czekoladek.
Kampania z influencerami: Szparagi, Martin Stankiewicz oraz Ajgor Ignacy była jedną z głównych elementów komunikacji launchu nowych pralinek od E.Wedel. Celem było poinformowanie o nowości produktowej i stworzenie trzech krótkometrażowych filmów fabularnych o charakterze rozrywkowym. Współpraca jest koordynowana przez agencję Zenith we współpracy z LiquidThread. Za działania PR odpowiada agencja Walk PR.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,