Na rynek trafiły pralinki w specjalnych opakowaniach.
W portfolio E.Wedel (Lotte Wedel) pojawiły się nowe czekoladki w dwóch smakach: peanut butter oraz toffee i orzeszków ziemnych. Nowości stawiają na słodko-słone połączenia.
W pudełku znajduje się 13 pojedynczo zapakowanych czekoladek.
Kampania z influencerami: Szparagi, Martin Stankiewicz oraz Ajgor Ignacy była jedną z głównych elementów komunikacji launchu nowych pralinek od E.Wedel. Celem było poinformowanie o nowości produktowej i stworzenie trzech krótkometrażowych filmów fabularnych o charakterze rozrywkowym. Współpraca jest koordynowana przez agencję Zenith we współpracy z LiquidThread. Za działania PR odpowiada agencja Walk PR.
Czytaj więcej na temat: Zenith, Wedel, kampania, Walk PR, Lotte Wedel, Liquid Thread, FMCG, influencerzy, czekolada, praliny, Szparagi, Martin Stankiewicz oraz Ajgor Ignacy