Kraj

Unique One z dwiema akcjami dla Nestle

Jedna akcja promocyjna organizowana jest w sieci Kaufland, druga - w Intermarche.

“Wybierz Nestlé. Wybierz nagrodę” – to hasło loterii Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję Unique One. Krótka loteria trwała od 7 do 13 listopada i brały w niej udział marki: Lion, Nesvita, Winiary, Kit Kat i Nescafe dostępne w sklepach sieci Kaufland. Aby wziąć udział w promocji należało jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za minimum 20 zł i wysłać SMS pod wskazany numer. Konsument od razu dowiadywał się, czy wygrał nagrodę dzienną, którą był bon podarunkowy Kaufland o wartości 100 zł. Łączna pula bonów wynosi 200.  
Loteria zakończy się losowaniem nagrody głównej – samochodu marki Renault Captur lub jego równowartości w postaci gotówki w wysokości 60 tysięcy złotych. Konsument sam ma zdecydować, czy odbiera samochód, czy jego równowartość.
Unique One odpowiadała za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte były materiałami POS w punktach sprzedaży (shelfstopper, cenówka z wsuwką i gazetka Sieci Kaufland) oraz banerami na stronie sieci Kaufland.

Drugą akcję promocyjną dla Nestle Unique One rozpoczęło w sklepach Intermarche. Loteria ma charakter ogólnopolski i jest realizowana pod hasłem “Zakręć się wokół nagród od Nestlé”.
Celem prowadzonej loterii jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 12 do 25 listopada 2019 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Nescafé, Nescafé Dolce Gusto, napoje Nesquik, batony Lion, batony Kit Kat, wafle Princessa, wafle Nesquik, Nestlé Aero, After Eight, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarche.
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod wskaznay numer. Codziennie do wygrania w loterii są bony do Intermarche (3 x 100 zł) oraz projektor Excelvan. Na zakończenie loterii ze wszystkich zgłoszeń wylosowany zostanie samochód Hyundai Kona.
Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki, wobblery, shelfstoppery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarche.