M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LG Electronics wybiera globalnie PHD

Maciej Florek | 14 listopada 2019, 06:00

Polskie oddziały LG oraz PHD nie odpowiedziały na nasze pytania dotyczące finału tego konkursu.

LG Electronics wybrał po globalnym przetargu agencję PHD do obsługi mediowej. Omnicom poproszony o komentarz w tej sprawie przekierował Campaign US do siedziby LG w Korei Południowej. Ta jednak nie udzieliła żadnej informacji.

Sieciową agencją LG Electronics była dotąd Havas Media, a także Horizon Media, która planowała i kupowała media w Stanach Zjednoczonych. Obie agencje nie brały udziału w przetargu. W Polsce z kolei LG Electronics, głównie w zakresie mediów online, współpracował z Mets (GroupM/WPP). Polskie oddziały LG oraz PHD nie odpowiedziały na nasze pytania dotyczące finału tego konkursu.

Firma R3 szacuje globalny budżet mediowy LG Electronics na 800 mln dol.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,