M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

T‑Mobile świątecznie

Maciej Burlikowski | 14 listopada 2019, 06:00

Operator kusi też tanimi smartfonami Samsunga.

T-Mobile Polska jako ostatni z czterech największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju także rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową. Podzielił ją na dwie części: pierwsza ma charakter wizerunkowy – operator chwali się jakością swojej sieci. W kolejnych spotach reklamuje smartfony Samsunga w mocno obniżonych cenach: Galaxy S10e (taniej o 800 zł) i Galaxy A50 (taniej o 600 zł).

Kampania będzie prowadzona w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej w całym kraju, w radio, internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także w kinach i na materiałach POS.

Kreacje reklamowe przygotowała agencja DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,