Kraj

Rusza świąteczna kampania Smyka

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację konkursu odpowiada agencja Walk, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media People, a działania PR opracowała i realizuje agencja Solski Communications.

Rusza świąteczna kampania Smyka
Smyk startuje z nową kampanią świąteczną i konkursem konsumenckim, a ich motywem przewodnim ma być wspólnie spędzany czas.  

 Pokazujemy w nim, jak ważne jest, aby spojrzeć na świat oczami dziecka… nie tylko w magicznym okresie świąt, ale także na co dzień. A o prezenty dla najmłodszych dorośli nie muszą się martwić  znajdą je w Smyku –  opowiada o spocie do kampanii Magdalena Samoraj, marketing & PR manager sieci Smyk.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgS2RmoMt4iE%22%7D
Częścią kampanii jest konkurs konsumencki “Czas ze Smykiem”.  Rodziny, które zrobią zakupy w jednym ze sklepów sieci lub na Smyk.com oraz prześlą zdjęcie, pokazujące w jaki sposób wspólnie spędzają czas, mogą wygrać wizytę w Wiosce Świętego Mikołaja w Laponii, dwie wycieczki do kompleksu Tropical Islands pod Berlinem oraz 500 rodzinnych biletów do kina. 

Pięciotygodniowa kampania właśnie ruszyła w kanałach telewizji TVP1 i TVP2 oraz na ekranach stacji tematycznych: lifestyle’owych, informacyjnych, rozrywkowych oraz dziecięcych. Spoty radiowe są emitowane w RMF FM oraz w regionalnych oddziałach, m.in. Eska, Vox FM czy Plus. Zaplanowano również działania w internecie zarówno w wybranych portalach, na blogach, jak i w mediach społecznościowych.  

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację konkursu odpowiada agencja Walk, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media People, a działania PR opracowała i realizuje agencja Solski Communications.