Smyk startuje z nową kampanią świąteczną i konkursem konsumenckim, a ich motywem przewodnim ma być wspólnie spędzany czas.
– Pokazujemy w nim, jak ważne jest, aby spojrzeć na świat oczami dziecka… nie tylko w magicznym okresie świąt, ale także na co dzień. A o prezenty dla najmłodszych dorośli nie muszą się martwić – znajdą je w Smyku – opowiada o spocie do kampanii Magdalena Samoraj, marketing & PR manager sieci Smyk.
Częścią kampanii jest konkurs konsumencki “Czas ze Smykiem”. Rodziny, które zrobią zakupy w jednym ze sklepów sieci lub na Smyk.com oraz prześlą zdjęcie, pokazujące w jaki sposób wspólnie spędzają czas, mogą wygrać wizytę w Wiosce Świętego Mikołaja w Laponii, dwie wycieczki do kompleksu Tropical Islands pod Berlinem oraz 500 rodzinnych biletów do kina.
Pięciotygodniowa kampania właśnie ruszyła w kanałach telewizji TVP1 i TVP2 oraz na ekranach stacji tematycznych: lifestyle’owych, informacyjnych, rozrywkowych oraz dziecięcych. Spoty radiowe są emitowane w RMF FM oraz w regionalnych oddziałach, m.in. Eska, Vox FM czy Plus. Zaplanowano również działania w internecie zarówno w wybranych portalach, na blogach, jak i w mediach społecznościowych.
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację konkursu odpowiada agencja Walk, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media People, a działania PR opracowała i realizuje agencja Solski Communications.