Kraj

Launch nowego Finuu bez laktozy

Za działania wprowadzające na rynek nowy produkt odpowiada agencja Streetcom.

Launch nowego Finuu bez laktozy
Marka Finuu z portfolio ZT Kruszwica wprowadza na rynek nowy wariant miksu “bez laktozy”. Kampanie zaplanowała i realizuje agencja Streetcom.
Agencja zajęła się obsługą projektu od przygotowania strategii komunikacji, poprzez kreacje, zakup mediów, przygotowanie strony WWW, komunikację w mediach społecznościowych, współpracę z influencami, po działania bezpośrednio wspierające sprzedaż.
Grupę docelową Finuu bez laktozy stanowią mieszkanki miast powyżej 100 tys. osób, interesujące się zdrowym odżywianiem, zdrowym trybem życia, ale także mające problemy z nietolerancjami i alergiami pokarmowymi, poszukujące wysokiej jakości produktów. Komunikacja i przekazy kierowane do grupy docelowej są realizowane poprzez social media, rekomendacje i reklamy w digitalu.