M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark zachęca do dzielenia się nie tylko w święta

Katarzyna Woźniak | 19 listopada 2019, 06:00

Wystartowała nowa kampania marki.

Wystartowała świąteczna kampania marki Tymbark z portfolio Maspeksu. Tym razem marka zachęca, żeby dzielić się dobrym słowem i gestem nie tylko w okresie świątecznym, ale na co dzień. Rozległa kampania i loteria pod wspólnym hasłem „Tym, którzy…” to świąteczna komunikacja marki nawiązująca do tego, by dać coś od siebie innym.
Jak podkreśla biuro prasowe, hasło przewodnie świątecznej komunikacji powstało w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku i wypływa z wartości, które marka wyznaje. Łączy ono kampanię (obecną również w postaci billboardów, kreacji digitalowych – w aplikacjach i na stronach internetowych oraz spotów w kinach, na YouTube i w bankomatach) ze świątecznymi materiałami w przestrzeniach sklepowych oraz wielką loterią konsumencką.
W ślad za kampanią reklamową 18 listopada startuje także ogólnopolska promocja konsumencka. W loterii na zwycięzców czekają prezenty dla bliskich – 10 rodzinnych wyjazdów w Alpy i aż 1000 rodzinnych voucherów do kina. By wziąć udział w losowaniu, wystarczy kupić produkty Tymbarku za min. 8 zł i zachować paragon, a następnie zarejestrować go na specjalnej stornie internetowej. Kupując soki, nektary lub napoje za minimum 8 zł w wybranych sklepach, można odebrać również zestaw naklejek prezentowych.
Za kreację spotu telewizyjnego, działań outdoorowych i działań w digitalu odpowiada Publicis. Za stworzenie mechanizmu i obsługę loterii odpowiada Smolar. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,