M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plus z kolejną odsłoną świątecznej kampanii

Maciej Burlikowski | 19 listopada 2019, 06:00

HBO, Liga Mistrzów UEFA z Ipli lub Tidal gratis przez 3 miesiące.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Grupa Cyfrowy Polsat), ruszył z kolejną odsłoną swoich świątecznych kampanii reklamowych. Tym razem operator proponuje nowym użytkownikom lub przedłużającym abonamenty komórkowe (od 30 do 75 zł/mies.) prezenty w postaci korzystania z usług: streamingowego serwisu muzycznego Tidal, serwisu VoD Ipla HBO lub Ipla Polsat Sport Premium (m.in. mecze Ligi Mistrzów UEFA) przez trzy miesiące bez opłat. Można skorzystać ze wszystkich trzech usług jednocześnie. Po okresie próbnym koszty subskrypcji wyniosą: 19,99 zł/mies. za Tidal, 20 zł/mies. za HBO i 40 zł/mies. za Ligę Mistrzów UEFA.

Spot reklamowy pt. "Elf" wyreżyserował Piotr Janowski według scenariusza Michała Konerta i Piotra Jakubowskiego, a wyprodukował go dom produkcyjny TFP Sp. z o.o. (producent: Mariusz Matwiejczuk). Za pomysł i kreację reklam odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Kampania jest prowadzona w telewizji, internecie, kinach i radiu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , ,