Kamikaze opracowała strategię komunikacji i ideę kreatywną, była również odpowiedzialna za produkcję i obsługę publikacji materiałów w social mediach.
Kamikaze przygotowała kampanię employerbrandingową dla Kaufland Polska. Pod hasłem "Kto jak nie Ty?" działania prowadzone są przede wszystkim w mediach społecznościowych.
Aktywności podzielono na cztery cykle tematyczne: #LudzieWKaufland – cykl poświęcony pracownikom firmy, #PracaWKaufland – cykl poświęcony ofertom pracy i wakatom w firmie, #KarieraWKaufland – cykl ukazujący możliwości rozwoju w firmie, #ChwalimySię / #DziejeSię – cykl poświęcony nowościom, innowacjom, akcjom i wydarzeniom.
- Wierzymy, że najlepszymi ambasadorami naszej firmy są sami pracownicy, dlatego też naturalną koleją rzeczy było zaangażowanie ich do najnowszej kampanii – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor pionu personalnego w Kaufland Polska.
Kamikaze opracowała strategię komunikacji i ideę kreatywną, była również odpowiedzialna za produkcję i obsługę publikacji materiałów w social mediach. Agencja obsługuje Kaufland Polska w zakresie działań digitalowych.
Kamikaze działa od 13 lat jako agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znalazły się m.in. Orange Polska, marki L'Oréal, Super-Pharm, marki Coty, Eurobank, Kaufland, McCormick, Wawel, Yves Rocher.