M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Danone, McDonald's i Samsung wykorzystają marketingowo nowe "Gwiezdne wojny"

Maciej Burlikowski | 20 listopada 2019, 06:00

Figurki w zestawach, bohaterowie na opakowaniach i kampanie reklamowe - kolejna odsłona filmowej sagi to dla marketerów okazja do żniw.

Co najmniej trzy wielkie międzynarodowe koncerny: koreański Samsung, francuski Danone i amerykański McDonald's, zamierzają wykorzystać marketingowo zbliżającą się premierę nowej części sagi "Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie" (Lucas Film/Disney; w kinach od 18 grudnia br.).

Samsung uruchomił międzynarodową kampanię powiązaną tematycznie z filmem, jednak w świątecznym nastroju.

Promuje w niej urządzenia z serii Galaxy: smartfony, zegarki, słuchawki i tablety. Samsung Electronics Polska współpracuje reklamowo m.in. z agencjami: Cheil Poland, VMLY&R i Starcom.

Koncern Danone wprowadza do sprzedaży w marketach sieci Biedronka (Jeronimo Martis Polska) limitowaną edycję jogurtów Actimel z bohaterami najnowszych "Gwiezdnych wojen", zachętą jest konkurs, w którym do wygrania jest 30 szt. filmowych dronów. Kampania prowadzona jest w TV i online. W Polsce firma współpracuje reklamowo m.in. z agencjami: VMLY&R, K2 i MediaCom.

Z kolei sieć fastfoodowa McDdonald's dzięki dealowi z Lucas Film, kolejnemu zresztą, będzie serwowała dzieciakom figurki bohaterów najnowszej części sagi jako zabawki w zestawach Happy Meal. Do zebrania będzie kolekcja 16 figurek.

W Polsce dla tej firmy pracują reklamowo m.in. agencje: DDB Warszawa, Isobar Polska i OMD.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,