M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania Ministerstwa Zdrowia i Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia [wideo]

Maciej Florek | 20 listopada 2019, 06:00

Za koncepcję kreatywną oraz realizację spotu radiowego i telewizyjnego odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.

Zgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków - to tylko dwa z wielu problemów, których pozwala uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe papierowe recepty. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi, Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. "Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego Zdrowia". Przez ponad miesiąc w najpopularniejszych stacjach radiowych i telewizyjnych emitowane będą spoty edukacyjne. Kampania telewizyjna i radiowa wspierana jest działaniami w internecie prowadzonymi  w ogólnopolskich i regionalnych serwisach internetowych i kanałach socialmediowych oraz publikacjami artykułów w prasie. Kampania obejmuje też sieć kin Helios i wybrane kanały VoD.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację spotu radiowego i telewizyjnego odpowiada agencja reklamowa Fabryka Komunikacji Społecznej. Reżyserem spotu TV jest Xawery Żuławski. Nazwy agencji, która odpowiada za planowanie i zakup mediów, nie podano.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,