M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Startuje świąteczna kampania Kamisa

Katarzyna Woźniak | 20 listopada 2019, 06:00

Marka z portfolio McCormicka kusi rodzinną atmosferą.

Wystartowała bożonarodzeniowa kampania promocyjna marki Kamis z portfolio McCormicka. Działania realizowane są pod hasłem "Kamis. Dokładnie takie Święta”. Sercem kampanii są spoty reklamowe, które będą emitowane w okresie przedświątecznym w internecie oraz telewizji. Projekt uwzględnia także działania z zakresu influencer marketingu, a także konkurs aktywacyjny, promowany za pośrednictwem mediów społecznościowych.
W ramach kampanii zaplanowano również działania w przestrzeni mediów społecznościowych. Do współpracy zaproszono influencerów, dla których kulinaria stanowią centrum zainteresowań. Jasiek Kuroń, Zosia Cudny czy Kinga Paruzel za pośrednictwem kanałów SoMe opowiedzą o swoich świątecznych smakach – zgodnie z pielęgnowanymi w rodzinie tradycjami, a także w relacji do regionu Polski, z którego pochodzą.
Na kanwie zebranych od influencerów testimoniali powstanie e-book świątecznych przepisów, zbierający wszystkie rodzinne sekrety i regionalne tradycje. E-book zostanie umieszczony na stronie marki Kamis, tak aby każdy mógł zainspirować się zgromadzonymi przepisami i stworzyć w swoim domu "Dokładnie takie Święta”.
Kampanii "Kamis. Dokładnie takie Święta” będzie towarzyszył konkurs realizowany za pośrednictwem serwisu Instagram. Użytkownicy zostaną poproszeni o zamieszczenie zdjęć swoich świątecznych potraw, przygotowanych zgodnie z tradycyjnym, rodzinnym przepisem. Do odpowiednio oznaczonego zdjęcia - @Kamis #Dokładnietakismak, należy dołączyć kilka słów o tym, jak uzyskuje się określony smak.
Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Insignia. Spoty reklamowe zostały zrealizowane wspólnie z Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,