M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pinterest wybiera Mediahub i 72andSunny

( red. ) | 20 listopada 2019, 06:00

Nie jest jasne, czy zostanie utrzymana współpraca z agencją Media Spoon.

Według osób związanych z firmą Pinterest, wyboru Mediahub (Interpublic Group of Cos.) jako głównej agencji mediowej i 72andSunny (MDC Partners) jako głównej agencji kreatywnej dokonano w wyniku dwóch niezależnych przetargów. Współpraca z Media Spoon rozpoczęła się w 2017 r. i nie jest jasne, czy będzie kontynuowana. Pinterest do tej pory sam zajmował się kreacją reklam, bez pomocy zewnętrznej agencji.

Według szacunków Kantara, Pinterest - serwis społecznościowy przeznaczony do kolekcjonowania i porządkowania materiałów wizualnych - wydał w 2018 r. zaledwie 4,4 mln dol. na monitorowane media w Stanach Zjednoczonych, ale już 7,6 mln dol. w pierwszej połowie br. Firma, założona w 2010 r., weszła na giełdę nowojorską w kwietniu br. W trzecim kwartale br. miała 279 mln dol. przychodów (mniej niż 282 miliony prognozowane przez analityków, co przyniosło znaczny spadek kursu akcji). 

Pinterest pracuje obecnie nad udostępnieniem użytkownikom opcji dokonywania zakupów, ale nie bezpośrednio w serwisie tylko w formie przekierowania na strony współpracujących z nim marek, takich jak Home Depot, Ikea, Ulta Beauty i Target.

(AdAge.com)

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,