M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maciej Waligóra na czele zarządu KTR

Katarzyna Kacprzak | 21 listopada 2019, 06:00

Istotną zmianą wprowadzoną od tego roku jest trzyletnia kadencja powołanego zarządu z możliwością przedłużenia kadencji tylko na kolejne trzy lata.

Nowy skład zarządu Klubu Twórców Reklamy został powołany na trzy lata i będzie pracował pod przewodnictwem Macieja Waligóry z DDB.

Do zarządu KTR mogły zgłaszać się osoby, które były w jury wszystkich dotychczasowych edycji Konkursu KTR. Spośród zgłoszonych kandydatów i kandydatek zostało wybranych pięć osób, które dołączą do pięciu członków poprzedniego składu zarządu.
 
 
 
Skład obecnego zarządu:
  • Maciek Waligóra, executive creative director DDB
  • Wojtek Dagiel, creative director co-founder Lvov
  • Marta Frączek, associate creative director Saatchi & Saatchi IS
  • Kuba Sagan, creative director co-founder Feeders Agency
  • Tytus Klepacz, creative director, freelancer
  • Sylwia Rękawek-Michoń, creative group head Leo Burnett
  • Agnieszka Klimczak, executive creative director FCB Bridge2Fun
  • Marcin Talarek, creative director IRL
  • Marcin Sosiński, executive creative director McCann Worldgroup
  • Maciek Twardowski, executive creative director Ogilvy
Zarząd KTR jest zespołem działającym na rzecz twórców kreatywnej komunikacji. Zadaniem zarządu, jako reprezentacji środowiska, jest między innymi dbanie o rozwój i wysoki poziom inicjatyw, takich jak Konkurs KTR, Young Creatives, ale też przegląd portfolio See & Say i wystawa Must See. Istotną zmianą, wprowadzoną od tego roku jest trzyletnia kadencja powołanego zarządu, z możliwością przedłużenia kadencji tylko na kolejne trzy lata. W skład zarządu KTR wchodzą aktywnie działający twórcy komunikacji.
 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,