M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PGE rusza ze wsparciem wizerunkowym [wideo]

Maciej Florek | 21 listopada 2019, 06:00

Działania realizują The Digitals i Zenith.

PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem "Mamy energię do zmian". Jej tematem przewodnim jest transformacja grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzyczny motyw przewodni spotów to utwór Andrzeja Dąbrowskiego "Zielono mi".

Na kampanię składają się trzy 30-sekundowe spoty – dwa wizerunkowe i jeden produktowy. Ze względu na zbliżający się okres świąteczny, tematyka kampanii obejmie zarówno kreacje bożonarodzeniowe, jak i dotyczące ogólnego profilu działalności PGE. Kampania będzie prowadzona w telewizji, w kinie i serwisach VoD. Działaniami wspierającymi będzie reklama w prasie i OOH oraz display w internecie. Do promocji wykorzystane zostaną także korporacyjne kanały w mediach społecznościowych.

Kampania wizerunkowa PGE  potrwa do 31 grudnia 2019 r. Za jej kreację oraz produkcję odpowiada agencja The Digitals, a zaplanowaniem oraz zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,