Darmowa, wspierana reklamami wersja tego serwisu streamingowego ma ruszyć w 2021 r. (abonamentowa w maju 2020 r.).
John Stankey, dyrektor generalny WarnerMedia, powiedział 18 listopada na Code Media w Kalifornii, że jego firma nigdy nie będzie miała "monopolu na kreatywność". HBO Max będzie udostępniać treści od konkurencyjnych firm medialnych, które z kolei najprawdopodobniej będą mogły sprzedawać reklamy swoich programów. Plan umożliwienia innym firmom medialnym sprzedaży reklam w HBO Max może być również kluczowym argumentem dla operatorów płatnej telewizji podczas negocjacji umów dystrybucyjnych, jakie prowadzi AT&T, właściciel WarnerMedia.
Należący do AT&T marketpace Xandr sprzedaje reklamy zarówno w mediach należących do macierzystej firmy, jak i stron trzecich, takich jak Bloomberg i A&E Networks.
Abonamentowy serwis HBO Max ma ruszyć w maju 2020 r. i kosztować 14,99 dol. miesięcznie, a start wersji wspieranej reklamami przewidywany jest za mniej więcej dwa lata.
(TheDrum.com)
Czytaj więcej na temat: AT&T, reklama online, platforma streamingowa, streaming wideo, WarnerMedia, John Stankey, HBO Max, Xandr