Aplikacja Snapchat ma być preinstalowana na niektórych telefonach 5G działających w sieci Verizon.
Głównym celem partnerstwa marek jest rozwój usług nowej generacji dla użytkowników sieci szerokopasmowej 5G (Ultra Wideband Network) operatora komórkowego Verizon.
We współpracy z jednostką badawczo-rozwojową (5G Labs) firmy Verizon Snap ma opracować nowe doświadczenia rozszerzonej rzeczywistości (AR), które będą wykorzystywane podczas aktywacji marketingowych i mają m.in. pozwolić na uczestniczenie na żywo - poprzez Snapchat - w wydarzeniach firmowanych przez Verizon. Umowa obejmuje także umieszczanie reklam operatora w programach wideo Snap Originals. Ponadto Snap ma dostarczać oferty na wyłączność dla użytkowników programu lojalnościowego Verizon Up.
Verizon Communications jest największym dostawcą usług bezprzewodowych w Stanach Zjednoczonych obok AT&T - obie firmy mają w przybliżeniu po 35% udziałów rynku, wyprzedzając zdecydowanie T-Mobile (17%) i Sprinta (12%). Snapchat dociera obecnie do ponad 200 mln osób dziennie. Według danych firmy aplikacji używa 90% Amerykanów w wieku od 13 do 24 lat, a 75% grupy wiekowej 13-34 lata.
Czytaj więcej na temat: AT&T, T-Mobile, Sprint, Verizon Communications, operator telekomunikacyjny, Snapchat, Stany Zjednoczone, Snap Inc., AR, rozszerzona rzeczywistość, 5G