Ujęcia do filmów i sesje zdjęciowe były wykonane w plenerach na terenie USA, Szwecji i w Polsce.
Począwszy od końca listopada, co dwa tygodnie będą prezentowane kolejne dwie osoby. Na potrzeby programu o każdym z ambasadorów powstał film i sesja zdjęciowa. Ujęcia do filmów i sesje zdjęciowe były wykonane w plenerach na terenie USA, Szwecji i w Polsce.
Kampania z ambasadorami Helikon-Tex będzie realizowana z wykorzystaniem komunikacji offline i online z dużym naciskiem na media społecznościowe. Przewidziane są także spotkania i warsztaty z ambasadorami podczas targów branżowych np. podczas SHOT Show 2020 w Las Vegas, IWA OutdoorClassics 2020 w Norymberdze, a także inne wydarzenia i akcje specjalne angażujące ambasadorów i fanów marki w Polsce i za granicą w 2020 r. i kolejnych latach. Kampania została opracowana i przygotowana przez dział marketingu i e-commerce Helikon-Tex.
Czytaj więcej na temat: kampania, ambasador, SHOT Show 2020, IWA OutdoorClassics, Dave Cantenbury, Helikon-Tex