M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

STS kontynuuje ofensywę reklamową [wideo]

Maciej Burlikowski | 25 listopada 2019, 06:00

Martin Schmitt kolejną, po Peterze Schmeichelu, twarzą reklamową polskiego bukmachera.

Firma bukmacherska STS rozwija kampanię reklamową pod hasłem: "Dobrze wiesz, możesz obstawiać". Kolejnym, po Peterze Schmeichelu, bohaterem reklam jest były niemiecki skoczek narciarski Martin Schmitt.

Mateusz Juroszek, prezes STS, przekonuje, że wybór takich właśnie ambasadorów marki, rozpoznawalnych nie tylko w Polsce, ale i na świecie, ma ułatwić międzynarodową ekspansję. STS od lutego br. rozpoczął działalność na kilkunastu rynkach europejskich. Jest pierwszym polskim bukmacherem, który rozpoczął działalność zagraniczną, w planach ma wejście na kolejne rynki. W Polsce prowadzi działalność w ponad 440 punktach i, jak sam wylicza, ma 47-proc. udział w rodzimym rynku zakładów bukmacherskich.

Reklamy dla STS przygotowuje agencja Przestrzeń, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Blueway Com.

Czytaj więcej na temat: