Polski oddział chińskiego koncernu technologicznego Huawei rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem: “To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”.
– Marka Huawei jest w specyficznej sytuacji rynkowej, która wymagała też odpowiedniego podejścia w obszarze komunikacji, dlatego zdecydowaliśmy się na taką właśnie kampanię – mówi Dorota Haller, dyrektor marketingu Huawei CBG w Polsce. Szefowa marketingu mówi o sankcjach, jakie rząd amerykański nałożył na niektóre chińskie firmy, co jest elementem wojny handlowej pomiędzy USA a Chinami, a co niekorzystnie wpływa na sprzedaż produktów Huawei w Polsce.
Kampania będzie realizowana m.in. w telewizji, kinach, internecie i na outdoorze. Występują w niej Robert i Anna Lewandowscy. Spot wizerunkowy w całości zrealizowano w Polsce. Jest to największa tegoroczna kampania reklamowa tej marki. Równolegle z działaniami wizerunkowymi 1 grudnia br. wystartuje także świąteczna odsłona kampanii, w której firma będzie reklamowała smartfony, zegarki (typu smartwatch) oraz bezprzewodowe słuchawki. Trzecim elementem zaplanowanych działań reklamowych Huawei będzie internetowa kampania, w której wystąpią Kuba Wojewódzki i Marcin Tyszka, już wcześniej angażowani marketingowo przez chińskiego producenta.
Za kreację i realizację kampanii wizerunkowej odpowiada agencja Havas Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów dla Huawei zajmują się domy mediowe Wavemarker i OMD.