Kraj

Huawei reaguje na kryzys, zwiększając nakłady na reklamę

Właśnie startuje z najdroższą kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrSb9DM8FVMc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polski oddział chińskiego koncernu technologicznego Huawei rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem: “To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”.

– Marka Huawei jest w specyficznej sytuacji rynkowej, która wymagała też odpowiedniego podejścia w obszarze komunikacji, dlatego zdecydowaliśmy się na taką właśnie kampanię – mówi Dorota Haller, dyrektor marketingu Huawei CBG w Polsce. Szefowa marketingu mówi o sankcjach, jakie rząd amerykański nałożył na niektóre chińskie firmy, co jest elementem wojny handlowej pomiędzy USA a Chinami, a co niekorzystnie wpływa na sprzedaż produktów Huawei w Polsce.

Huawei reaguje na kryzys, zwiększając nakłady na reklamę
Kampania będzie realizowana m.in. w telewizji, kinach, internecie i na outdoorze. Występują w niej Robert i Anna Lewandowscy. Spot wizerunkowy w całości zrealizowano w Polsce. Jest to największa tegoroczna kampania reklamowa tej marki. Równolegle z działaniami wizerunkowymi 1 grudnia br. wystartuje także świąteczna odsłona kampanii, w której firma będzie reklamowała smartfony, zegarki (typu smartwatch) oraz bezprzewodowe słuchawki. Trzecim elementem zaplanowanych działań reklamowych Huawei będzie internetowa kampania, w której wystąpią Kuba Wojewódzki i Marcin Tyszka, już wcześniej angażowani marketingowo przez chińskiego producenta.

Za kreację i realizację kampanii wizerunkowej odpowiada agencja Havas Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów dla Huawei zajmują się domy mediowe Wavemarker i OMD.