"Ostatni Twój Weekend" ze złotem w konkursie Epica Awards
Katarzyna Kacprzak | 26 listopada 2019, 06:00
Na konkurs wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów.

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercarda, BNP Paribas i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał złoto w kategorii Public Interest - Gender Equality w 33. edycji konkursu Epica Awards.
Nagrody Epica są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym przez dziennikarzy z całego świata zajmujących się profesjonalnie tematyką reklamy i marketingu. Polskę reprezentowali dziennikarze z redakcji "Media Marketing Polska", "Press", Mediafeed.pl, "Usta Magazyn" oraz Brief.pl.
Na konkurs Epica wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów. Wręczenie nagród odbyło się 21 listopada w Amsterdamie.