Wyraz powstał w partnerstwie z agencją Przestrzeń.
– Nasze rozmowy z klientami wskazują jasno, że na rynku brakuje agencji designerskiej z silnym zapleczem strategicznym. Postanowiliśmy połączyć te dwa obszary kompetencji i tworzyć skuteczny design oparty na wiedzy. To o tyle kluczowe, że przecież prace projektowe, szczególnie brandingowe, zazwyczaj idą w parze z większymi zmianami w obszarze marki. Bez strategii skazani jesteśmy na błądzenie lub zawierzenie intuicyjnym ocenom – mówi Małgorzata Bieroza, założycielka agencji Wyraz, projektantka (na zdj. w środku).
– Wierzymy, że tylko interdyscyplinarne podejście, uwzględniające szerszy kontekst funkcjonowania i oddziaływania komunikacji wizualnej, pozwala projektować kompleksowe i efektywne w każdym punkcie styku rozwiązania – mówi Paweł Jasiński, strateg z wieloletnim doświadczeniem brandingowym (m.in. BNA), komunikacyjnym oraz doradczym (2012, VMLY&r, Przestrzeń), który będzie budował dział strategii agencji.
Choć Wyraz dopiero rozpoczyna działalność, zatrudnia osoby o backgroundzie designerskim i z doświadczeniem m.in. w takich studiach projektowych jak BNA, SiebertHead, holenderskim Cartils czy Delikatessen.
Wsparciem merytorycznym Wyrazu będzie także Małgorzata Komorowski (Maciaszek) związana od 12 lat z branżą brand design oraz polskimi i międzynarodowymi agencjami brandingowymi. W Wyrazie Komorowski odpowiadać będzie głównie za rozwój biznesu i współpracę z klientami.
Wyraz powstał w partnerstwie z agencją Przestrzeń.
Czytaj więcej na temat: BNA, SiebertHead, VML, design, 2012, Przestrzeń, Paweł Jasiński, Wyraz, Małgorzata Komorowski, Małgorzata Bieroza