Marka Cillit Bang z portfolio Reckitt Benckisera wystartowała z kampanią o charakterze CSR, w której zachęca do upcyklingu. Działania realizowane są pod hasłem “Kiedy znika brud, pojawiają się pomysły”. Działania zachęcają do ponownego wykorzystania przedmiotów codziennego użytku.
O tym, że nie jest to trudne, przekonuje ambasador kampanii Dominik Strzelec – złota rączka i prowadzący programy telewizyjne “Usterka” oraz “Polowania na ogród”. Strzelec pojawia się nie tylko w głównym spocie kampanii na YouTube, ale także w serii instruktażowych filmików pokazujących konkretne rozwiązania.
Wchodząc na stronę akcji, możemy kupić przerobione przez niego przedmioty i wesprzeć szczytny cel. Dochody z aukcji prowadzonej wspólnie przez Cillit Bang i Allegro Charytatywni zostaną przeznaczone na wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Kampania obejmuje działania w mediach tradycyjnych i online. W sieciach handlowych pojawiły się materiały POS promujące aukcje na Allegro, a w sieci kampania displayowa, działania w social mediach oraz aktywacja influencerska oparta na kreatywnym mailingu do blogerów i instagramerów.
Za strategię, koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotów, działania w social mediach i koordynację wszystkich elementów kampanii odpowiada agencja kreatywna Chromatique.