Kraj

Cillit Bang nawołuje do upcyklingu

Wystartowała akcja CSR-owa z udziałem Dominika Strzelca.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5159UyNFhzs%22%7D
Marka Cillit Bang z portfolio Reckitt Benckisera wystartowała z kampanią o charakterze CSR, w której zachęca do upcyklingu. Działania realizowane są pod hasłem “Kiedy znika brud, pojawiają się pomysły”. Działania zachęcają do ponownego wykorzystania przedmiotów codziennego użytku.
O tym, że nie jest to trudne, przekonuje ambasador kampanii Dominik Strzelec – złota rączka i prowadzący programy telewizyjne “Usterka” oraz “Polowania na ogród”. Strzelec pojawia się nie tylko w głównym spocie kampanii na YouTube, ale także w serii instruktażowych filmików pokazujących konkretne rozwiązania.
Wchodząc na stronę akcji, możemy kupić przerobione przez niego przedmioty i wesprzeć szczytny cel. Dochody z aukcji prowadzonej wspólnie przez Cillit Bang i Allegro Charytatywni zostaną przeznaczone na wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Kampania obejmuje działania w mediach tradycyjnych i online. W sieciach handlowych pojawiły się materiały POS  promujące aukcje na Allegro, a w sieci kampania displayowa, działania w social mediach oraz aktywacja influencerska oparta na kreatywnym mailingu do blogerów i instagramerów.
Za strategię, koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotów, działania w social mediach i koordynację wszystkich elementów kampanii odpowiada agencja kreatywna Chromatique.